HAFTA HAFTA GEBELİKTE BEBEĞİNİZDEN MESAJLAR


Sizler için alternatif bir hafta hafta gebelik yazısı hazırladım. Bu sefer bu muhteşem yolculuğunuzda bebeğinizin ağzından neler oluyor sizlerle paylaşmak istedim.

Belki siz de hafta hafta küçük mucizeniz için bir günlük tutmak istersiniz. 

*Burdaki bilgiler ne kadar faydalı olsa da en sağıklı ve doğru bilgiyi doktorunuzdan öğrenebilirsiniz.




1.HAFTA-2.HAFTA-3.HAFTA

Merhaba annecim, henüz benim varlığımdan haberin olmasan da ben tüm gücümle var olmaya ve varlığımla sana tutunmaya çalışıyorum. Yakın zamanda hamilelik testi ile benden ilk haberi almanı dört gözle bekliyorum. Babama selamlar...

4.HAFTA

Merhaba anneciğim, şuan boyum bir haşhaş tohumu kadar olsa da artık bu hafta tüm organlarım gelişmeye hatta bazıları çalışmaya bile başlayacak.  Ben burdayım ama senin henüz haberin olmayabilir, endişelenme, yakında testlere imzamı atacağım ve pozitif çıkaracağım.

5.HAFTA

Merhaba anneciğim, bir susam tanesi kadar boyum ile kalp atışlarım başladı bile. Doktor henüz duyamasa da, kesemi göremese de ben her geçen gün daha kuvvetli oluyorum. Eşim ve sana bağlanan hortumum ki siz göbek bağı diyormuşsunuz artık benimle beraber. Ham yaptıkların bana ulaşıyor artık o yüzden yediklerine içtiklerine dikkat et emi annecim. Alkol sigara aman cıss...

(Benim tecrübem için http://acemikuzu.blogspot.com/2014/01/icimde-sana-ait-bir-sey-vargebeyim.html )

6.HAFTA

Merhaba anneciğim,artık bana mercimek tanem diyebilirsin, çünkü artık bir mercimek tanesi kadarım. Kalbim artık güm güm atıyor. Doktor kontrolünde seninle ilk kez bu ses ile tanışabiliriz. Gözlerim güzel yüzünü görmek, kulaklarım tatlı sesini duymak ve burnum mis kokunu içme çekebilmem için oluşmaya başladı. Bulantılar seni zorlamaya başladı ise gözlerini kapat ve geçireceğimiz güzel günleri düşün ve beslenme önerilerini dikkate al ki beraberce kolayca bu süreci atlatalım.

7.HAFTA

Merhaba anneciğim, akıllı bebeğin ilk döllendiğinden beri  10.000 kat büyüdü ve bu hafta artık beyin  gelişimim çok hızlı. Sana bilmiş cevaplar vereceğim, büyümüş de küçülmüş dedikleri zehir gibi akıllı bir çocuk olacağım için bu hafta beynimin  büyümesi ile çok meşguldüm. Sen bu hafta çok çok tuvalete gitmiş olabilirsin, yordum biraz seni. Ama biliyor musun benim de çiş yapmama az kaldı...

8.HAFTA

Merhaba anneciğim, henüz sen hissedemiyorsun ama ben artık ufak ufak hareketlenmeye başladım. İlk tekmemi hissedip gözlerinin dolacağı anı sabırsızlıkla bekliyorum. Eşsiz parmak izim oluşmaya başladı. Parmak izim gibi eşsiz bir anne ve babaya sahip olacağım için çok mutluyum. Beni kayıtsız, şartsız seveceğinizi biliyor ve bunun mutluluğu ile büyümek için daha çok uğraşıyorum...Sizi seviyorum...


9.HAFTA

Merhaba anneceğim, sen sever misin bilmem ama ben artık kiraz tanesi kadar oldum. Doğduğumda kulaklarıma kirazdan küpe yaparken bu haftamızı hatırla annecim. Artık 10 parmağım var, tıpkı sizin gibi. Babama söyle ben annem gibi bu 10 parmağıma 10 marifet sığdıracağım haberi olsun. Dans etmeyi bu hafta öğrendim artık sabaha kadar dans. Sizi seviyorum...


10. HAFTA

Merhaba anneciğim, aşertmek gibi olmasın artık bir çilek kadarım. Aşerip de babamı gecenin bir vakti dışarlarılara göndermek hiç fena bir fikir değil aslında. Biz seninle aynı bedeni paylaşıyoruz evet ama babam ile de aynı kalbi paylaşıyoruz, hem de senin kalbinde. Seni seviyoruz.

11.HAFTA

Merhaba anneciğim, artık parmaklarım birbirinden ayrıldı bol bol alıştırma yapıyorum ki yakında göbek bağım ile oynamaya başlayacağım. Limon kadar oldum bile.Doğar doğmaz seni emmeye başlayana kadar bol bol emme antremanı yapıyorum,yutkunma çalışıyorum ve esneyebiliyorum artık.Uykusuz geceler için bol bol dinlen anneciğim olur mu?

12.HAFTA

Merhaba anneciğim, havalı saçlarım artık başımda çıkmaya başladı. Cici cici tokalar mı takacağız, yoksa jöleleyip havalı saçlar mı yapacağız yakında cinsiyetimin görünmesi ile belli olacak. Artık daha çok insan gibi gözüküyorum, ultrasondaki görüntümden kime benziyor iddiaları başlayabilir.Artık dışardakiler beni  farketmeye başlayacaklar. 

13. HAFTA

Artık bir şeftali boyundayım ve ses tellerim  tüm komşuları uykusuz bırakacak kadar hazır. Belki bu hafta kontrolünde size bir süpriz yaparım da cinsiyetimi öğrenirsiniz. Ama utanır göstermezsem  de sonraki kontrolü bekleyin canım annem ve babam.Sizi seviyorum.

14.HAFTA

Merhaba anneciğim, artık yüzdüğüm bu güzel yerde içinde bulunduğum suyu içebiliyor ve sevinçli haber çişimi yapabiliyorum. Şimdilik masrafsız bir çiş. Ama aile bütçesinde artık bebek bezi için de bir bütçe ayırmanın zamanı geldi.


15.HAFTA
Merhaba anneciğim,  artık küçük bir greyfurt kadarım. Bu hafta beraber bol bol yürüyüş yapalım mı anne? Yolda gelirken bir saksı çiçeği de alalım, her gün birlikte suluyalım da benimle beraber büyüsün çiçeğimiz.

16.HAFTA
Merhaba anneciğim, ben artık küçük bir elma kadarım. Eğer  bu hafta doktora gideceksek, hareketlerimi  net olarak görebileceksin. Karnında gaz baloncuğu gibi bir his varsa o benim anne.  Artık beni hissettiğine göre güçlü tekmeler için içerde antremanlarıma başlayabilirim.
17.HAFTA
Merhaba anneciğim, artık bir nar kadarım. Tıpkı bir nar gibi evimize bereket bolluk getirmek için geliyorum. Eğer bu hafta bir doktor kontrolümüz var ise belki cinsiyetimi öğrenebilirsiniz.Ben biliyorum kız ya da erkek olmam sizin için hiç önemli değil. Beni kayıtsız, şartsız seveceksiniz. Ama kıyafet ve isim seçimi için artık bu haberi duymak için sabırsızlanıyorsunuz. Babamla sarılmalarınızda bana da yer açma zamanı çünkü artık göbeğin yüzünden tam olarak sarılamıyorsunuzJ

18.HAFTA
Merhaba anneciğim, artık dışardan gelen kuvvetli sesleri duyuyor, gözlerim kapalı olsa da ışığı hissedebiliyorum. Senin sesini tanıyorum ama babamın sesini ayırd edebileceğim günü heyecanla bekliyorum. Doğacağım günü en az sizin kadar heyecanla beklerken bol bol yutma ve hıçkırma antremanı yapıyorum.

19.HAFTA
Merhaba anneciğim, senin sütünün tadına bakana kadar şuan burdaki sıvı ile iader ediyorum. Tadi tatlı ve çok güzel. İlk yaş günü pastama kadar sanırım tatlı olarak başka bir şey yok banaJ Bu haftadan itbaren bol bol sohbet edip, müzik dinleyelim annem çünkü sizi duyuyorum.


20.HAFTA
Merhaba anneciğim, artık küçük gıdıklanmalar hissediyorsan bunlar benim  seninle iletişime geçiş şeklim. Çok yakında artık kızım ya da oğlum diye sevebileceksin hatta belki de seviyorsun bile.  İsmim ne olacak acaba çok merak ediyorum. İsim alternatiflerini düşünmeye başlayın babamla....Ama biliyorum en son senin dediğin olacak...Benim tatlı annem bize çok iyi bak.

21.HAFTA
Merhaba anneciğim, aşertmek gibi olmasın ama bu hafta artık bir muz kadar oldum. Sen uyanıkken ve hareket ederken bu sallantı beni uyutuyor. Ama sen hareketsiz uyurken uyanıyorum ve sabaha kadar dans...Yani terslik bende değil, yaşadığımız şartlardaJ Henüz hareketlerim seni uyandıracak kadar hissedilir olmadıysa uykunun tadını çıkarman için az zamanın kaldı anneceğim.

Yorumlar