İÇİMDE SANA AİT BİR ŞEY VAR...GEBEYİM.

Bu blog u açma sebebim günlük hayatta yaptıklarımı, sıkıcı bir bankacı iken nasıl bir bebek mağazası sahibi olduğumu, neler yaşadığımı anlatmak ve benim gibi kendi işini yapmak isteyenlere cesaret vermekti. Ama nereden bilirdim ki burada bir hamile güncesi paylaşacağımı. Bak o da oldu. 5 haftalık hamileyim.İşte bu da onun hikayesi.

 Son iki aydır hep hamile miyim değil miyim diye düşünüyordum. Planlı ve istenen bir bebek demek istediğim. Son adetimin üzerinden sadece 30 gün geçmişti ki, dayanamadım ve ilk idrar testini yaptım. Sürekli internetten gebelik testi ne zaman yapılır, ne zaman doğru çıkar diye araştırma yapıyordum. 1 hafta beklenmesi gerektiğini söylüyorlardı ama inanın benim o kadar sabrım yoktu. Bir forumda bir kadının "ben adet olmam gereken günden 1 gün önce yaptım çıktı" yazması tüm o doktor sitelerini gölge de bırakmış ve açık ara önde beni teste doğru koşturmuştu. Mağazaya doğru yaklaşan teyze adayı ablamdan bir test alıp gelmesini istedim. Eli ayağı dolaşan teyzenin kapıdan bir girişi vardı ki evlere şenlik. Kan ter içinde.

Geçen ay mide bulantısı ve halsizlik olunca ilk heves koştur koştur hastaneye gidip gecikmeyi bile beklemeden hemen kan testi yaptırmış negatif sonuç almıştım. Kimseye diyemedim ama çok üzülmüştüm "negatif, gebelik yok" dediğinde.

Şimdi de aynı haval kırıklığına uğramamak için ağırdan alıyordum. Yae yoktur filan diyordum ama geberiyordum heyecandan. Testi yaptım. Küçük bir bardağa çişimi yapıp, damlalıkla 5 damla testin üzerindeki yere damlattım. Baya kolay ve anlaşılır. Üstelik 5 TL imiş. Hastanede 30 TL'ye yapıyorlar testi. Geçen ay gebe olmamanın da hıncıyla param gitti diye üzülmüştüm. 10 dakika sonra ikinci çizgi yavaş yavaş belirginleşmeye başladı. Ama kontrol çizgisi kadar koyu olmadı. Hayda şimdi yarı veya az hamilelik olamayacağına göre ya sorun var testte yanlışlıkla çizgi belirdi de koyulaşmadı ya da ne bilim nasıl oldu. Her konuda herkesin Polyanna'sı, herşeyin en olumlusunu düşünen ben bir anda dünyanın en kötümser insanı oldum. Ama neden? Hala onun peşindeyim bulamıyorum.


Hemen mağazayı kapatıp, hastaneye koştuk. Ay bi de korkuyorum kan aldırmaktan ki sorma. İğne böyle çört diye giriyor mosmor edip çıkıyor. Gebelik yaşayanlar diyecekler ki daha dur ne acılar çekecen ama ne bilim ben acıyor işte. Ablam ordan bir eldiven buldu ve şişirdi şaklabanlık olsun diye ama ı ıh. O o kadar heyecanlı mutlu ama ben de tık yok. Sanırsın ona test yaptırıyoruz da ben refakat ediyorum sakinleşsin diye. Böyle 2 saat önce kocasını test yapim mi, yapim ya nolcak, acaba bebek var mı, oldu mu diye darlayan kadın şimdi böyle sanırsın dünyanın en sakin insanı.

Hayatım boyunca olaylara ilk anda tepki veremedim. Hep sonradan ağladım, sonradan sinirlendim. Şimdi de sanırım öyle bir buhran hali. Neyse dediler ki 2 saat sonra arayın öğrenin,Peki dedik çıktık. Ben yoktur ya ne bilim havalarındayım. Hani gebe çıkmazsam üzülmeyim diye otokontrol devreye giriyor. E be gerizekalı kadın gebe değilsen o zaman üzülürsün, şimdiden kendini kahr etmek niye. Anın tadını heyecanını yaşasana. Ama yok olur mu kanda var mazoşistlik naparsın.

Daha 1 buçuk saat geçmişti ki ay bir arayalım belki çıkmıştır,bir tarafımda değil ama öğrenelim rahat edelim havasında aldım elime telefonu. Açtı neşeli bir hemşire telefonu baba adı doğum yeri bıdı bıdıı sordu sonra pozitif, gebelik var demesin mi? Kulağım duyuyor, ağzım dediklerini teyzeye tekrar ediyor, ama beyin gerzeği anlamıyor. Hala diyor ki değilsindir gebe bak geç ay da değildin, heveslenme üzülürsün.  Teyze çığlık çığlığa kendinden geçti, bankonun tepesine çıktı bağırıyor. Kıza 3 kere tekrarlattım. Değeri 293.44 müş. 1-2 haftalık sanırım dedi. Teşekkür edeim dedim kapattım ama tepkilerim hiç insancıl değil. Hani bir ağla bir kendinden geç, bağır, gül yok. Hemen kocacı aradım ama. Noldu diye açtı telefonu o da haber bekliyor. Hep yapmak istediğim şey. Hani şu Muhteşem Yüzyılda İbrahim Paşa Hatice Sultan aşkı tavan yaptığı sırada, hepimiz ağzı açık sonradan klasik evlilik kavgaları yaşanıp piç olacak aşklarını sevrettiğimiz dönemde; Hatice Sultanın da dediği gibi telefonu açtım ve "İçimde sana ait bir şey var gebeyim"dedim. Tüm bunlar olurken tarih 8 Ocak saaat 17:30u gösteriyordu.Şimdilik ilk hamilelik günü böylece sona erdi.

Yorumlar