İlk Doğum Günü Partisi

Her şeyin ilki güzeldir. Hele ki hayatınıza ışık gibi doğan minicik bir kızın ilk yaşıysa daha da özeldir. Aslında bu bir doğum günü değil koca bir yılı beraber geçirmenin mutluluğunu ve heyecanını paylaşmaktır sevdiklerinle. Bak biz 4 mevsim,12 ay ele ele göz göze geçirdik demektir.

Yoksa tabii ki bu mini minnacık kız insanların "ay, oy, canım" diye üzerine gelmesinden sıkılacak, bol bol ağlayacak ne olduğunu da anlamayacak. Bu parti annelerin kendi kendini eğlendirme biçimidir aslında. Aklı erip de tercihleri oluşana kadar da bu böyle olacak. Napalım hazır fırsat varken  abartalım da abartalım:)

Ben evde yapmayı planlamıştım. Ama kısmet olmadı. İnternetten Bostancı taraflarında bir yer aramaya başladım. Çok şükür aradığım 2.yer içime sindi ve hemen anlaşıp kararımızı verdik. Purple Party House hem yeri hem dizaynı hem sahipleri 10 numara insanlar. Fiyatları da pek çok yere göre oldukça uygun.

Konseptimiz Asya daha doğmadan önce belliydi. Çünkü doğum süslemelerini hazırlarken Minnie Mouse ile ilgili çok çeşitli şey olduğunu görüp doğum gününe Minnie Mouse'lu yaparım demiştim. Size de tavsiyem konsepti seçip kendinizi sınırlamadan önce çarşıya çıkıp bakın ne var ne yok. Mesela erkekler için Mickey mouse iyi bir seçenek milyonlarca çeşit şey var. Üstelik 100 yıldır eskimedi, demode olmadı bundan sonra da olmaz.

Parti programı spontene gelişti ama çok da güzel oldu. İlk 1 saat dostlarımız geldi, yemek yedik.2. saat pasta kesimi, hediye açımı, fotoğraf çekimi derken geçiyordu. Esra Hanım müzik açayım eğlendir misiniz dedi. olur dedim. NE açayım dedi "Ankaranın bağları" dedim. Çünkü o akşam iş için yola çıkıp Ankaraya gidecektik. Üstelik en oynamayan adamın bile içini kaynatmıyor mu bu şarkı, kaynatıyor.İçeri girdik. Günün anlam ve önemini belirten bir şarkı başlıyor dedim. Zaten göz yaşı pınarının başında olanların gözleri sulandı. Sanıyorlar ki başalyacak Candan Erçetin'den Melek:) Derken başladı Ankara'nın bağları da büklüm büklüm yolları...Coştuk damat halayı bile çektik. Bizim kızın doğum günü oldu mu sana kına gecesi.

Öyle böyle gülen suratlarla dolu bir gün geçirip, hafızalarımıza kazıdık. Asya için de bol bol fotoğraf çektik. Yanımızda olan ya da olmak isteyip de olamayan herkese teşekkür ederiz.

Parti Evi süslemeleri yaptı yani fotoğraflarda arkada gördüğünüz fon, masadaki ve diğer tüller onlara ait. Biz sadece ASYA harflerini alıp o gün çift taraflı bant ile yapıştırdık. (Eminönü'nden harflerin her biri 5 TL olarak aldık.) Bakınız fotoğrafta Y harfi düşmüş.Ama tekrar yapıştırdık:)





Asya'nın üzerindeki kıyafetin,benim ve ablamın body'si ve bantın yapımı tamamen bana ait. Ama hadi kendi kendime reklam yapayım Ninu Bebe 'den:) Büyük minnie'lerin kafalarındaki ise yine Eminönden 5 TL.





Pastaya bakan masum bebek işte bizim Asya....





Hep beraber üfledik pastamızı. Bu esnada Asya'nın keyfi pek yerindeydi çok şükür. Asya böğüre böğüre ağlarken  (ki ilk 1 saatte böyle oldu) gülümseyerek poz vermek zor olacaktı bizim için.




Biz daha mini minnacıkken evcilik oynar, mezdeke açar göbek atardık. şimdi hepimizin elinde bir çocuk mutluluk pozları. Zalimsin zaman...


Doğum gününün ikinci yarısında kostüm değiştirdi küçük hanım...

Aile olmak güzeldir.

Ben çerçeve almamıştım. İki fotoğraf için koca şeyi taa Eminönden taşımaya üşenmiştim. Sağolsun Esra ve Aylin  Hanım'larda (parti evi) varmış. Eksik kalmadık. Yok yok Asya ağlamıyor...



 Yıllar akıyor insanlar girip çıkıyor hayatınıza. Sel akıyor kum kalıyor. Hem de ne kum.Varlıkları güç veren,canımdan can canım dostlarım...







Kurabiyeler için 1 gece saat 4'e kadar uğraştık ablamla.Bana mobbing yapa yapa bitirttirdi kurabiyeleri. Daha önce blog'daki tarfin aynısı tıklayınız...http://acemikuzu.blogspot.com.tr/2015/01/yapmas-kolayyemesi-olay-seker-hamurluk.html

Ten rengi, siyah ve pembe şeker hamuru kullandık. Gözleri için de gıda kalemi...



 Resimde minni mouse'lu külahlar var ya. İçlerine şekerlemeler koyduk. Böyle yedikçe yiyesin geleninden. tatlı yiyelim tatlı konuşalım.




Vee işte pastamız. Konseptimiz sağolsun risksiz zahmetsiz bir pasta oldu.Figür çok olmadığından da görece ucuza geldi.




Bu günü unutmamalaı içinde her sayfasında Asya'nın fotoğrafı olan bir masa takvimi ve minnie'li magnet hediye ettik.




Yorumlar