Kripton'dan geldigine inandigim bir takim kadinlar...

Yazinin basligindan da anlayacaginiz gibi asagida bahsettigim kisiler tamamen gercek olup, yaptiklarini takdir ettigim ve kiskandigim sahsiyetlerdir.Kripton ise bildiginiz uzere Superman in memleketidir. zaman zaman karsilasacaginiz ters uslup tamamen bundan ötürü olup affiniza siginirim.Var mi sizin tanidiginiz gercek ama inanmasi guc baska turlu kadinlar?




Aman ne moda ne moda.Herkes almis eline bir kitap boya boya cek fotografini koy instagrama. Dert kasevet kalmiyormus,dunyanin en zevkli seyiymis.Nasil boyle hissettirdigine mi yanayim,yahu buna nasil vakit buluyorlar ona mi yanayim bilemedim.Sabah uyandigimda tuvalete gidememekten yaslandigimda cisimi tutamayacagim bak ben size soyleyeyim.

Bebek arabasinda Asya kadar bebek bir de karni burnunda.O kadar cok var ki hepsi mi kazayla.Ustelik karsilastigimiz yer alisveris. Ben olsam yaw ben nerelere gidem nasil edem turkusu esliginde evden cikmazdim herhalde.Enerjini depola kadin zor gunler seni bekliyor. Ne demis buyukler evdeki son bebek bezi atilmadan ikinci cocugu yapacaksin ki beraber buyuyuversinler mi? Ben bir tanesiyle ugrasamiyorum kiskancligin disavurumsal cumleleri. Helal olsun kizlar.

Elinde 40 gunluk var yok burusuk bir bebek beden olmus 36.Yahu be kadin insaf.Tamam gebeligin boyunca zaten zayifliginla almadigin kilolarla beni sinir ettin be mubarek rahmin ne ara toplandi da giydin beyaz pantolanla daracik atleti. Bir de beni teselli edenler var bebegin daha kucuk verirsin kilonu acele etme diye. Neresi kucuk biraksam yuruyecek.He bir de sanirsim hamile kalmadan once 36ydim da oldum simdi 46.

Asya dogdugundan beri sinemaya ilk defa gectigimiz ay gidebildim.yine bu bir takim bayanlar operaya gidiyor yahu operaya hem de evde minnacik bebesini birakip.Evet bebek bu susar susar aglar, teyze veya anane senden de iyi bakar,hem bu cocuk ne yapiyorsa annesine yapiyor.Olsun ben seyretmistim zaten o operayi...

Elinde Asya kadar bebesiyle yurtdisina giden sevgili din kardeslerim.Biliyorum ucaga bindikten sonra ha antalya, ha roma...Ama ne.bilim ne yedirir.ne icirirsin,nasil valiz hazirlarsin, o kadar muzeyi gezmeye nasil cesaret edersin de gozun yer bi helal olsun da sana.

O bebegi yatagina yatirip iki pispisleyip uyutup geliverdin ya salona o ne demekti ya. Bebek yatagina yatiyor ve uyuyor,hem de aglamaktan morarmadan.Alistirmak ile ilgiymis hep boyle uyurmus. Ha hayt bebeye gizli gizli uyku ilaci vermiyorsa neyim.Memede bitmek bilmez uyutma seanslari ve yataga koydugumda ucurumdan atmisimcasina bagirmayan bebeye bebe demem.o olmus olmus yazdiriverin okula.

Ne demis Mazhar Alanson abimiz...Superman superman olmak lazim bazen...









Yorumlar