Suluğum Şekil Önümden Çekil

Bebeklere su vermek ile ilgili bir sürü fikir var. Ama bu aralar popüler olan ek gıdalara başlamadan önce bebeklere su verilmemesi gerektiği. Zaten çok küçük olan bebeklerin midelerini anne sütü ve mama yerine su ile doldurmamak gerekirmiş.Anne sütü ve mamanın çoğu da su olduğundan gereksinim duymazlarmış.Tüm bu sebeplerden sebze çorbasına başlayana kadar su vermedik Asya'ya. En son kontrolde doktorumuza sorduk. O da su vermeye başlayabileceğimizi söyledi. Vereceğiz de hangi suyu, nasıl vereceğiz?

Öncelikle suyun cam şişede olması önemli.Marka önermedi doktor. Ama ben şişesini beğendiğim için Sapanca Reina alıyorum.Tamam suyumuzu bulduk e nasıl vereceğiz.

Asya'nın beslenmeye başladığı o ilk andan itibaren en çok korktuğum şey mamanın boğazına kaçması. Şimdi mamadan elmadan,sebze çorbasından daha akışkan dünyanın en saf sıvısını içecek su var. Biberonla versen nefes nefese kalıyor, kaşıkla versen ayarlayabilir mi diye korkuyorsun. Karar verdim suluk almaya. Yarım saate yakın standın önünde danışman kızı canından bezdirene kadar suluk aradım. Onun iki yarığı var, bu damlatmaz, bunun kılı bunun tüyü. Baktım olmuyor şeklini en çok beğendiğimi aldım İyi ki öyle yapmışım. Bebedorun tek yarıklı sevimli suluğu fiyatı da 11 liraydı galiba.

Çünkü bizim hanımkız yıllardır bu suluktan su içermiş gibi aldı sazı eline. Çok şükür bunun da üstesinden geldik


Yorumlar