37. Hafta Paniğe Gerek Yok Bebe Hala İçerde:)

Babyshower hazırlığı ardından gelen çıban belası ev istirahati derken 3 haftadır acemi kuzuya ulaşılamıyordu. "Yoksa doğurdun mu, sesin çıkmıyor bayadır" diye gelen mesajlarınıza çok teşekkür ederim. Heyecanımı sizinle paylaşmak ve sizden bu karşılıkları almak şu dönemde her gebenin çok çok ihtiyacı olan ilgi alaka konusunda beni oldukça tatmin etti. Şimdi bakın biz de ne haberler var.






3 Ağustos günü "Ayşe Anne Oluyor, Asya Geliyor" konseptli kız partimizi yaptık. Hediyeler, gülen yüzler, iyi dilekler,sevdiklerim ile beraber musmutlu bir gün. Elin gavuru bir şey biliyor da yapıyor bu tip organizasyonları. Bebenizin ilk organizasyonu bir kere. İnsanlar onu da adamdan sayıyorlar artık. Sevdiklerinizi bir arada görmek için de harika bir fırsat. Ayrıntıları için yazı ve fotoğraflar yakında blog'da.

Geçtiğimiz haftalardaki ayrıntıları atlamamak için 2 ayrı yazı yazdım. 35. ve 36. haftalar.Rakamların üzerine tıklayarak yazıları okuyabilirsiniz. Bunların dışında söz verdiğim hastane çantasına neler koydum yakında onu da blog'da bulacaksınız.

Bu hafta Asya'nın hareketleri iyice karakter kazandı. Mesela haftasonu babası evdeydi. Ona tepki verdiğini hiç düşünmemiştim. O kadar çok oynadı ki. Karnımda bir oyana bir buyana gitti. Topuğu olduğunu sandığım sert bir kısmını öyle bir dışarı çıkardı ki avucumuzun içinde tutabildik. Bugün yalnızdık evde. Tabii vardı hareketleri ama daha sakin. Akşam oldu da gıcım işten geldi, başladık sohbete bizim kız yine coşmalarda. Demek ki neymiş bu kız babacı olacakmış. Gıcımı tembihledim, doğumdan sonra ben hemen yanında olamazsam, sezeryan vb durumlarda hep yanında olsun ve konuşsun onunla.

Perşembe günü sabahtan randevumuz var. NST ve yeni doktor maceramızı size yazarım. Doğum şekli ve tarihi ile ilgili bir ipucu da gelebilir bu randevuda. İnşallah iyi haberler ile geliriz.


Yorumlar