30.Hafta ve Koca Kız Olduk Biz!!!


30. haftanın içinde olduğumuz bu güzel Çarşamba günü neler oluyor sizinle paylaşmak istedim. 10 20 derken geldik 30. haftaya... Hamileliğin balayı dedikleri 2. dönem biter bitmez şikayetlerde güzel şeylerde artmaya başladı.Şöyle bi göz atalım...

Termostatımda bozukluk olduğu doğrudur. Akşam ay ne sıcak bayılacağım dediğimde gıcımın yok ya bana öyle gelmiyor demesi ile bunu farkediyorum. Gebeler ile nasıl konuşulmaza bir madde ekleyebiliriz dimi..


30. hafta göbeği

Mide ağrıları ve ilk aylardakine benzer mide bulantıları başladı. Böyle saçma bir şekilde uykudan kusma hissi ile uyanıyorum. Kızım oynama şu mide kapakçığı ile diyip geri yatıyorum. Benim uslu kızım bazen dinliyor beni. şaka bir yana doğumu kolaylaştırmak için pelvik kasları gevşeten hormanlar da bu mide yanmalarına sebep olabiliyormuş. Yine bizden habersiz hatta bize karşı vücudumuz rahat bir doğuma hazırlanıyor. ne mucize...Her okuduğum şeyde 1000 kat daha büyüleniyorum.

Artık karnım şişko bir kadın zannedilemeyecek şekilde bebeğe benziyor. İşte bunu ben pek seviyorum. Elim göbeğinde, karnımı çıkara çıkara kızımla geziyoruz sokaklarda.

Şuan itibari ile hamileliğimin başından beri aldığım kilo 10 kg oldu. Son 3 kilo hakkım kaldığı için azcık tedirgin olmaya başladım.

Bebeğimin artık dünyaya gelmek istediğinde yaşamak için daha çok şansı olacağını bilmek insanın içini rahatlatıyor.

Her ne kadar poposu bize dönük olduğundan yüzünü göremesem de gözlerini açıp kapamaya başlamış olması yüzümde gülümseme yayıyor.

Elimi karnıma koyduğumda küçük hanım uyumuyor ise elimin olduğu tarafa doğru hareket ediyor. Dışardan bile belli olan bu hareketi her seferinde gözümün dolmasına sebep oluyor. Sulu gözlü anne mi olacağım aman Allah'ım.

Boyunun yaklaşık 40 cm kilosunun ise yaklaşık 1,5 kg'imiş. Haftaya doktor randevusunda umarım yüzü bize dönük olur da tam bilgilerini sizinle paylaşırım.

Bayan kurt kadın şuana kadar vücudunu kaplayan kılları dökmeye başlamış, artık ısısını kendi ayarlamaya başlıyormuş. Ay şu tüğ dökme olayı hayat boyu devam etse iyimiş.

Yorumlar