Yüzü Anneye Dönük Bebekler

Asya'nın geçtiğimiz haftaki doktor kontrolünde sırtının karnıma yüzünün ise bana dönük olduğundan bahsetmiştim. Hatta doktor küsmüş bu kız demişti. O zaman gıcıma seninle küsmüş deyip içinin yağlarını eritmek suretiyle bir önceki haftaki tartışmamızın intikamını almıştım. Derken bu hafta tekrar gittik doktora ne de olsa sırtı dönük olduğu için doktor hiç görememişti onu. Sabah heyecanla çıktık yola. Tatil için valizlerimizi de almış mutlu mutlu yoldaydık. Çıkıverdik doktorun yanına.Ultrason açıldı ve doktor bu kızın yine arkası dönük dedi. Hoppala... Yine neye küstün be annecim derken doktor bazı bebekler anneye kucak pozisyonunda durabilirler ama sen kendini biraz yoruyormusun dedi. Tabii ki yoruyorum. Gün boyu işteyim, sonra eve geliyorum dağılan evi topluyorum, çamaşır yıkıyorum, ütü yapıyorum, hafta sonu bebeğim için alışveriş yapıyorum, süslemeler hazırlıyorum... Hormonlarım tavan yaptığı için alışverişe, mağazaları gezmeler doyamıyorum. Tabii acil eylem planı istirahat.

Konuyu facebook'tan paylaşınca sağolsun fikri olanlar benim içime su serpen yorumlarda bulundular. Konu ile ilgili internette de doğru düzgün bir yazı bulamadım. Daha çok baş aşağı ve dik pozisyonlardan bahsediliyor ki, bu pozisyonlar doğum için önemliymiş.Benim gibi bir durumla karşılaşlar için olsun bu yazı panik yapmaya gerek yok.

Bir sonraki kontrolümüz 7 Temmuz'da. Artık 7. ayımızı tamamlamış olacağız inşallah. Belki o zamana odamız gelmiş de kokusunda arınıyor bile olur.


Yorumlar