Uykusuz Her Gece Bu Koca Göbeklere...

28. haftanın sonu gelirken her yerde bu hafta ile beraber hamileliğin son evresine girildiğini ve hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağını okuyordum. Ama açıkçası pek de kulak asmıyordum. Nasıl ki ilk 3 ayın sonunda mide bulantıları baş dönmeleri bıçak gibi kesildiyse bu hafta ile beraber şikayetler de artmaya başladı.Tecrübeli anneler vücudun kendini doğumdan sonraki dönemdeki uykusuz gecelere hazırlandığını söylese de uykusuzluk gerçekten çok sıkıcı. Son 3 gecedir türlü sebeplerle uyanıyr ve bir daha uyuyamıyorum. İlk gece korkunç bir mide bulantısı ile uyandım. Kalktım azcık dolandım geçti uyudum tekrar. 2. gece karnımı yarıyorlarmış gibi bir ağrı ile uyandım biraz mızmızlandım geçti uyudum. Gel gör ki 3. yani dün gece uyandım ve bir daha da uyuyamadım. Neren ağrıyor desen; sadece belli belirsiz bir ağrı var o kadar. Kalktım televizyonu açtım bu sefer. Hiç uykum yok, keyfim yok. Çünkü uyumak istiyorum. Ama nerdee. Saa 3  Allah'tan bir Türkan Şoray filmi buldum. Sevmek ve ölmek zamanı. Yıllar sonra bunun biraz daha edepsizini Ümit Besen ve Banu Alkan da çekmişti. Türkan Şoray varsa her şey izlenir prensibi ile filmi bitirdim. Mutlu sonun veriği huzur ile uyumayı deneyim dedim.

Gittim yatağa ama nerde ne Asya uyuyor ne ben. Döne döne bu aralar yoğun bir iş programı olan gıcımı uyandırıp vicdan yapıp tekrar salona döndüm. Bu arada sol yanına yat diyor herkes, kan dolaşımı hızlanıyormuş. Ama Asya soluma yattım mı çıldırıyor. Bildiğin tekme tokat kaldırıyor beni. O yüzden bu keyifsiz uykusuzluk içinde o tekme attıkça salak bir gülümseme suratıma geliyor yerleşiyor.Sabah ezanını dinledik, namaza kimler kalkıyor camdan baktık, martıları dinledik. Sonunda gün ışıdı ve biz biraz sızdık. E be annecim şurda zaten kaldı 2 ayımız. Bırak güzel güzel uyuyup dinlenelim. Sen böyle yaparsan biz nasıl güç toplıcaz da uykusuz gecelere hazırlanacağız. Neyse bunda da vardır bir hayır diyorum ve bu gece için kendime bol şans diliyorum.

Havaların sıcak olmaya demek az kalır kaynamaya başlaması ile bu durumun ortaya çıktığı da bir seçenek. Haftaya sağnak yağış var diye duydum. İnşallah azcık serinler de şöyle güzelce uyuruz biraz daha.

Yorumlar