Gebe Kadın İle Nasıl Konuşulmaz - 2

Gebe Kadın İle Nasıl Konuşulmaz  yazı dizimize olan ilgi sebebi ile çok beklemeden ikinci kısmını da yazmak istedim. Nasıl olsa maddeler çok.



6- Bu konuşmadan çok yapılmaması gereken bir hareket ile ilgil bir madde. Şimdi sevgili teyzeler, ablalar gebe olmayan bir kadının karnına dokunduğunuzda muhtemelen sapık, akli dengesi bozuk damgası yerseniz. Şimdi içerde bebek var diye ne bu köklü değişim. O karın hala benim vücudumunbir parçası. Hani şöyle elleyip elini çekenlere bir şey demiyorum, bir de böyle baya okşayanlar var. Ben senin yanağını, bacaklarını okşuyor muyum. Tekrar söylüyorum o karınlar hala bizim karnımız ve okşamalarınızı bebek değil biz hissediyoruz.

7- İşte bu da sadece sizden önce doğum yapığı için kendini bebek gelişim ve bakım gurusu sanan bayanlara geliyor. Ağız birliği yapmış ya da gizli gizli bir evde buluşup gebe kadını nasıl çileden çıkarırız diye planlayan bir tarikatmış gibi cümleleri aynıdır. "Şimdi karnında iyi günler. Sen hele bir doğunca gör. Biteceksin" Şimdi napim ben. Çok korktum diyip gidip aldırayım mı bebeği. Üstelik madem bu kadar şikayetçiydin sen niye doğurdun ikinciyi ya da ver çocuğu sosyal hizmetlere de kurtul ben im bebeğime niye Afacan Denis muamelesi yapıyorsun.

8- Gebe de olsak 30 senelik insanlık tecrübemiz baki. Karnımızın içindeki bebek, beynimiz değil. Hala yaşamsal fonksiyonlarını tam olarak yerine getirebiliyor. Karnımızın doyup doymadığını, canımın bir şey isteyip istemediğini biliyoruz. Ay az yedin, çocuk beslenemez, bebeğin canı istemiştir, ay dünyaları yedin...vb sözlerden sizi men ediyoruz.

9- Oh oh hamile de o yüzden böyle zombi gibi diye sevinme. Sevinsen de belli etme. Hamilelikten bu geçer diyince geçmiyor. Üstelik vicdan yapıyor gebe. Denize atılmış bir şişenin içindeymiş gibi hissediyor kendini çoğu zaman.sallanıyor da sallanıyor. Ama siz böyle yapınca şikayet edesi gelmiyor. Olacak o kadar hamilesin lafını lugattan kaldırıyoruz.

Siz siz olun bir gebe ile konuşmamanız gerekenleri bilmiyorsanız sadece susun ve gülümseyin...

Yorumlar