Bir varmış bir yokmuş dünya rüyaymış 1...

Koca göbek, hamilelik, doktor konularına ara verip biraz da başka şeylerden bahsemek istedim. Hem böylece acemi kuzu kimdir biraz daha fikriniz olur. Hep günlük hali ile görmeye alıştığınız acemi kuzu bu sefer bir gelin. 17 Eylül 2011'e dair kısa kısa notlarımın birinci bölümü aşağıda. Klasik gün anlatımından farklı olarak acemi kuzu tarzında;

*3 tane gelin ayakkabım vardı. Biri sadece fotoğrafı çekilen topuklu ayakkabım, Biri nikahta ve düğünün bir kısmında ayağaımda olan babetlerim ve en muhteşem olanı sevgili parmak arası terliklerim. Boy avantajımı da kullanarak tüm fotoğraf çekimleri boyunca gelinliğimden gözükmediği için parmak arası terlikler ile çocuklar gibi şen poz verdim.

*Nikahım ve düğünüm birer hafta ara ile olduğu için ayrı ayrı söylemem gerekir ki; nikahtan önce tüm sabahı kuaförde kahve çay kakara kikiri geçirdim. Heyecanlı, stersli...vb tabirler bana tamamen uzaktı. Sadece mutluydum. Düğünün sabahı ise Antalya'ya düğüne gelen arkadaşlarım ile beraber havuzda yüzüyor çimiyordum. Görümcemin artık kuaföre gitmemiz lazım göz devirmeleri ile sürüne sürüne havuzdan çıktım. Yine ne stres ne heyecan. sadece mutluydum.Herkese de o anın tadını çıkarmayı tavsiye ederim. Bak nerde bir daha o güler...

* Gelin arabama bayıldım. Bana gelinlik mi klasik araba mı diye sorsalar kesin araba derim. öyle rahat öyle şeker ki. Bir de siz siz olun gelin arabanıza başka kimseyi almayın. Ben öyle yaptım şahsen. Bu size ve eşinize ait bir gün. Yol dışında yalnız kalabileceğiniz başka bir yer olmayabiliyor.

*Maltepe evlendirme dairesinde nikah kıyacaksanız şunu bilmelisiniz; Gelin odasından çıkıp bindiğiniz o asansör hemen arka kapısından salonun önüne açılıyor.benim gibi basılmış psikolojisi yaşamayın. Görevli uyarıyor ama beyin o sırada düşünme yetisini kaybettiği için siz anlayamayabiliyorsunuz.

*Konukların önüne çıkacağınız anda kalbin yerinden çıkacak, suratın alev alacak gibi geliyor ya. Merak etmeyin hiç bir şeycik olmuyor.


Çok sevdiğim arkadaşım designcholic'in tanışmamız,evliliğimiz ve düğümüz üzerine yaptığı röportajı burda bulabilirsiniz. http://designcholic.com/ayse-onur/






Yorumlar