Nevresim Değiştirmek: En Nefret Ettiğim Ev İşleri 1. Bölüm

Ezelden beridir en nefret ettiğim ev işlerinin başında nevresim değiştirmek gelir. Yastık kılıfı çarşafı neyse ama o yorgan yok mu o yorgan insanı hayattan soğutuyor. eskiden biraz daha kolaydı tabii. Tek kişilik yatak takımı. Kollarında kan kalmasa da daha bir kolaydı yorganı nevresime takmak. Evlendim ve nevresim de yorgan da iki kat büyüdü. Gıcım ne kadar yardım da etse eziyet bir nevi. Devler ülkesindeki Gluver gibi. Kolların iki yana o kadar kolay açılmıyor. Her nevresim değişikliği suratımda küçük Emrah ifadesi ile başlıyor. Nefes nefese bitiyor. Hamilelikte durum daha da vahim. nevresim değişecek diye yatasın gelmiyor, bi de üstüne herşey kokuyor...

Hayatımın 2 yılını heba etmişim dersem yeridir. Yaklaşık 1 ay önce aşağıda linkini vereceğim video ile karşılaştım ve hayatım değişti. Elin adamı ne de güzel yöntem bulmuş. helal olsun. Neden daha önce bunu araştırmak aklıma gelmedi acaba? Videoda aslında çok net anlatıyor. Ama bazı kısımlar için deneme yapmak gerekti. Aşağıda püf noktalarını yazıyorum sizin için. Boşuna deneme yapmak ile uğraşmayın.

İlk başarılı takmadan sonra sevinç nidaları içinde annemi ablamı aradım. Annem için tabii hiç bir ev işi benim abarttığım kadar zor olmadığından çok tepki vermedi. "Hmm iyiymiş. Aman ne uğraşıcam onla iki dakka zaten" dedi. Bunu söyleyebilecek ve nevresim takma da iş mi diye burun kıvıracak sürper sonik ev kadınlarına saygılarımı sunarak, benim gibi acemi kuzular için ben yine de yazayım.

1. Öncelikle nevresimi ters çevirip yatağa seriyoruz. (Eski nevresimleri çıkarma işleminde tersinden tutup, tersten yıkama ütüleme yaparsanız ters çevirme işlemi adımını da atlarsınız.)
2. Yorganı nevresimin üzerine düzgünce örtüyoruz.
3. Nevresimle beraber yorganı sigara böreği gibi sarıyoruz. (Ay olsa da yesek)
4. Rulo tamamlandığında düğmeli yerden elimizi sokarak uçları tutup nevresimin uçlarına getiriyoruz.
5. Rulo katlarını teker teker açıyoruz.
6. Tebrikler 2 dakika süreniz doldu ve mis gbi nevresiminiz yorganınıza takıldı.

Aşağıdaki adreste takılışı izleyebilirsiniz...

http://www.zaplat.com/video/beceri_videolari/213899/Kolay_Sekilde_Nevresim_Giydirme

Yorumlar