Doktor Değişikliği

Doktor seçimimizi daha önce anlatmıştım. Tamamen irrasyonel olup fotoğraflarına bakarak karar vermiş, bir de olumlu yorum okuyunca koşa koşa gitmiştim. Normalde şanslı bir insanımdır ama ilk seçimim çok başarılı olmadı. Elektriğimiz tutmadı, kendimi rahat hissedemedim. Lafı böyle ağzıma ağzıma tıkınca biraz soğudum. Her gün onlarca insan gören, iyi kötü bir sürü haber veren doktorlara hak vermiyor değilim. Herkese yüksek bir motivasyon gösteremezler. Ama ilk bebek, ilk doktor randevusu insan dahiliye doktorundan biraz da olsa farklı bir yaklaşım bekliyor. kafamda bu sorular varken tahlillerimi yaptırıp kontrole gittim. Şükür şimdilik bir şey çıkmadı. Ama doktora girmeden önce elinde sürekli telefonu ile oynayan nemrut gudubet ters asistanını ile tartışınca doktor değiştirmek bana farz oldu. Tesadüfen 2 kadın doğum ve bir çocuk doktorunun odaları olduğu bir kattaydı doktorum. Ben asistan ile tartışında kucağında mini minnacık torununu taşıyan anane "Sinem Hanım'a gidin harika bir doktor" diye anlatmaya başlayınca bunun ilahi bir mesaj olduğunu düşündüm.  Bir sonraki randevumu artık Sinem hanım'dan aldım ve ona gittik. Güler yüzlü , lafını kesmeyen, sen bitirene kadr yorum yapmayan bir kadın. Bir de benim "doğum nasıl olacak korkuyrorum normal mi sezeryan mı?" soruma verdiği " Şimdiden bunları düşünme. Ben 38. ci haftada çatına bakıp sana normal doğum yapabilir misin yapamaz mısın söyleyeceğim. " dediğinde artık kafamdaki soru işaretleri tamamen kayboldu. Normal doğum sever bir doktor olduğunu da duyduğumdan doğrusu ne ise ona karar vereceğine emin oldum ve güvendim. İşte bu yüzden şimdilik doktorum Sinem Hanım, pek değiştirmeyi de düşünmüyorum. Hepimiz için hayırlısı...


Yorumlar