SEKİZ

İş bu blog'da bundan sonra bebemin bir ismi olana kadar 8 olarak anılacaktır.13 Ocak Pazartesi ilk doktor randevumuz vardı. Medipol Koşuyolu Hastanesi'nde Nihan Hanım'a gidecektik. İlk doktorumuzu nasıl seçtiğimizi anlatayım önce. Medipol hastanesi'nden ailecek çok memnunuz. Annemin bel ameliyatını Ahmet Bey yapmıştı. Çok memnun kaldık. O yüzden hastaneyi seçtim ama bir sürü doktor var. Acaba hangisi?  Tek tek fotoğraflarına baktım. Nihan hanımın fotoğrafı o kadar pozitif enerji yayıyordu ki internette onu biraz araştırdım. Bir yorumda "insanı doğuma öperek gönderen bir doktor" yazıyordu. O an evet dedim bu doktora bir gözükmeliyim. Sonuçta bu çok olağan bir süreç. Tüm doktorlar  hemen hemen aynı şekilde kontrol ediyorlar. Ama mühim olan taır yaklaşım. höt höt insanları oldum olası sevmiyorum. Azcık güleryüz, rahatlık. Ne olmuş yani?

Pazartesi sabahı uyandığım andan itibaren sardı beni bir heyecan. Kalbim gümgüm boğazımda atıyor. Randevu saati geldikçe boğulcak gibi oluyorum. Derken çıktım yola. Sekizin babası ve teyzesi ile hastanede buluştuk. Hani böyle fırsat bulsam kaçacağım nedendir bilinmez.Derken girdik içeri. Anlatmaya başladım. öyle böyle bıdı bıdı. Doktor biraz soğuktu. Allah allah dedim. Neyse gel bakalım keseyi görecek miyiz dedi. Ah ben bir heyecan. Önce tansiyonuma baktılar. 14 8 mi ne olmuş. Hayatımda hiç tansiyonum yükselmedi. Heycandandır dedim. Sonra ve işte beklenen an. Göbeğime sıkı verdi jeli ve bastırdı ulturasonu. İşte orda. 8 mm çapında kesesi. O yüzden artık ona Sekiz diyoruz. Görünce ağlamak gülmek arası bir şey oldum. Göbeğim titreyince görüntü bozuldu. Dur oynatma göbeğini dedi doktor. Azcık sinir oldum. Dur bir ağlayayım bir güleyim dimi ilk defa görüyorum bebeğimi. Orda ben bir garip hal içinde beynime kan gitmez halde iken bana beslenmemin nasıl olması gerektiği anlattı. Yarısından çoğunu duymadım. İşte çıktık geldik. Ben o andan itibaren artık hamileyim ve mutluyum. Saçma sapan halim ortadan kayboldu. Sekiz ismi ve ulturasondaki görüntüsü ile vücuda büründü bebem.

5 tane test verdi doktor. kan sayım, şeker, Hepatit B, Hepatit C ve idrar. Bu sabah gittim sağlık ocağına yaptırayım diye. Her ay dünya para veriyorum devlete. Bir zahmet bunları ödetmesin bari bana. Sağolsun danışmadaki kız mükemmel. Çok yardımcı oldu. Doktor hemşire derken 1 saati geçti işimin bitmesi ama neyse. O kadar olacak. Sonuçları Salı günü alıp Perşembe günü doktora gideceğim kontrole. Bakalım kalp atışını duyabilecek miyiz?



Yorumlar