AY GERÇEKTEN HAMİLE MİYİM İNANAMIYORUM.

4 gündür aynı durumdayım. Sürekli bir inanamama, yok hamile olamam acaba bir yanlışlık mı var, karnımda bebek mi var soruları ile kendimi yiyorum. Böyle bir ağlasam bağıra bağıra ya da kahkaha filan atsam rahatlayacağım ama yok. Oldum bir buzdan ana kraliçe. Kafamda deli sorular. Mide bulantısı yok, halsizlik yok, daha karnın filan büyümedi, e be kadın kendini accık şımart bir rahatla mutlu olma fırsatı ver ama yok. Mazoşistlik var serde.

1)Ya test yanlışsa: Bak idrar testi çıkmış pozitif; ama silik o yanlıştır belki E tamam kan testi 293;ya hemşire yanlış gördüyse hadi gidip test sonucunu yazılı alalım, Aldık değer aynı o zaman da benden hemen sonra bir kadın da hamilelik testi yaptırmak istedi, ya onunla testler karıştıysa. E peki nerde senin halan. Neden hala adet olmadın. Olabilir mevsimsel değişiklik. Ay zıkkım sıkıldım. Ben kendimi hiç böyle bilmezdim. İçim şişti. İyi doktor randevusu aldım Çarşamba gününe doktora anlatırsın artık derdini. Ama laf aramızda deli korkuyorum doktordan. Hem kendisinden hem de kötü bir şey söyler mi diye kendinden. Bana kalsa çoktan gitmiştim doktora da teyze istiyor ki ben de gelecem doktora, ona göre yaptık programı napalım.

2) Ya bebeğe bir şey olursa çok heveslenmeyeyim; Hadi buyur burdan yak. Millet hamile olduğu öğrenince mağazaya gelip patik, çorap badi filan alııyor, benim yaptığım şeye bak. Bir şey değil çocuk da alınacak. Kadın iyiyiz işte burada bölünüp gidiyoruz ama sen bir şey olur mu diye bana bağlanmadıkça asabım bozuluyor dese ne dicem. Haklı. Yok yok bir şekilde üstesinden geleceğim.

3)Ay ben nasıl vajinal muayene olup, doğum yapacağım; Hadi bakalım kaçtın kaçtın yaş oldu 30.Ama artık yok kaçış bayan kezban, doktor seni ellemesin dönemi bitti. Ay bir korkular bir bunalımlar. Ya hastaneden uzakken doğum gelirse, ya doğmak isterse de ben müsait değilsem, ay zamanı gelince herşey olacak daha dur 8 aya yakın var. Bir soluklan dimi.Kimse kalmamış içerde. Yok ama sanki dünyada bir ilk yaşanacak ve tüm dünya bu olayı nefes almadan izleyecek. Bir insan doğuruyor. O moddayım yani. Herkes nasıl yaptıyasa ben de öyle yapacağım.

4) Verdiğim kilolardan 3 kilo daha az alsaydım obez olmuyordum; E be köylü kızı 2 aydır çocuk çocuk diye adamın başını yedin, folik asiti aldın düzenli olmasa da kullandın, şimdi neden bu sanki süprizmiş hamilelik de kilo verememişsin ayakları. Çevremde hep zor bebekler var. tüp bebekle uzun yıllar sonra doğmuş ya da bir gayret çocuk yapmaya çalışan her ay hayal kırıklığına uğrayanlar. Ben bu konuda negatif olduğum için hep onları gördüm ve öyle olacak zannettim. Gel gör ki korunmayalı 2. ayda hamile kalıverdim. Hop tabii koca göbeğim ve obez çıkan vücut kitle indeksimle. Öğrendiğimden beri o çok sevdiğim diet kola bana rüyalarda buluştuğum bir sevgili. Günde 4 yudum ancak. O da çok özlüyorum strese girmeyim diye. Ekmek yok denecek kadar az günde 3 dilim ancak. Sağlıklı yemekler fastfood ve çikolata yok. Gebe olduğunu öğrenen kendini yemeye verir benim de bir fit olasım geldi. Köpek gibi korkuyorum şişkoluktan bir şey olur mu diye. Dile kolay 95 kiloyum. En ideal halimle 107 kilo doğuracağım. O nedir ya şu şey değil miydi onlar hani evden vinç ile kaldırılanlar.

5) Babadan armağan çıbanlar; Bu çıban belasına düştüğümde daha 18imde yoktum. Popomda çıkar, kukumda çıkar, gözümün kenarında çıkar, bacağımda çıkar, koltuk altımda çıkar. Çıktı mı ne okula gidebilirsin, ne işe, ne insan içine çıkabilirsin ne insana benzersin. Bilmeyenler için çıban sivilcenin ağa babası. Yaklaşık 5 cm çapında çıkar ortalama 5 gün seni insanoğlunun yaşayacağı en büyük acılara maruz bırakır, sonra da çeker gider ve sen adeta bir pamuk olursun. Gebeliiğimi öğrendiğimden beri kolumun altında bir acı. Küçücük sivilce nasıl böyle acır derken, şimdi kendisi vücüttan bağımsızlığı ilan etmiş bir birey. Kolumu kımıldatamıyorum, uyuyamıyorum oturamıyorum kalkamıyorum. Çapı oldu 7cm naparsan yap bir yerlere değiyor veya geriliyor popo değil ki bu koltuk altı. Şuanda da saat 4 buçuk ve acıdan uyuyamadığım için kalktım bunları yazıyorum. Gel gör ki hastalıklı kafam buna bile taktı.Hani çok canım yanıyor ya bebek bundan etkilenir mi acaba? Acaba?deli miyim acaba? Etkileniyorsa da yapacak bir şeyim yok ama olsun ben yine de gerileyim. Mazoşistlik bu kadar işlemiş olamaz kanıma...

Yorumlar